- نام و نام خانوادگی: علی محمد رهبر
- سمت: کارشناس رسیدگی به شکایات
- مرتبه: کارشناس پرستاری
- تماس: ۰۵۱۵۷۲۲۱۸۷۵
شرح وظایف واحد رسیدگی به شکایات:
۱- دریافت شکایات کتبی و یا شفاهی مردمی و تحقیق و بررسی وتکمیل اطلاعات مورد تیاز در اولین فرصت با حضور شاکی ومتشاکی و رسیدگی به شکایاتی که در صلاحیت معاونت درمان می باشد با ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به مشمولین ذیربط.
۲- بررسی شکایات واصله و ارائه راه حلهای موجود قانونی به ارباب رجوع ونیز ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر بوده مثل نظام پزشکی.
۳- ارجاع شکایاتی که مربوط به وظایف ذاتی معاونت درمان بوده به واحدهای ذیربط این معاونت.
۴- مراجعه به مراجع اداری و قضائی وشرکت در جلسات دادگاهها و استیفاء حقوق دولت.
۵- مراجعه به مراکز اداری و درمانی در رابطه با شکایات ارباب رجوع و تهیه گزارش.
۶- ارائه راهکارهای حقوقی ونقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط و مسئولین واحدها.
۷- پاسخ به استعلات حقوقی واحدهای دانشگاه و مراجع قضائی و اداری دیگر