معرفی و شرح وظایف

ایجاد شده در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱:۵۴ قبل از ظهر
  • نام و نام خانوادگی: علی محمد رهبر
  • سمت: کارشناس رسیدگی به شکایات
  • مرتبه: کارشناس پرستاری
  • تماس: ۰۵۱۵۷۲۲۱۸۷۵

 

شرح وظایف واحد رسیدگی به شکایات:

۱- دریافت شکایات کتبی و یا شفاهی مردمی و تحقیق و بررسی وتکمیل اطلاعات مورد تیاز در اولین فرصت با حضور شاکی ومتشاکی و رسیدگی به شکایاتی که در صلاحیت معاونت درمان می باشد با ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به مشمولین ذیربط.

۲- بررسی شکایات واصله و ارائه راه حلهای موجود قانونی به ارباب رجوع ونیز ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر بوده مثل نظام پزشکی.

۳- ارجاع شکایاتی که مربوط به وظایف ذاتی معاونت درمان بوده به واحدهای ذیربط این معاونت.

۴- مراجعه به مراجع اداری و قضائی وشرکت در جلسات دادگاهها و استیفاء حقوق دولت.

۵- مراجعه به مراکز اداری و درمانی در رابطه با شکایات ارباب رجوع و تهیه گزارش.

۶- ارائه راهکارهای حقوقی ونقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط و مسئولین واحدها.

۷- پاسخ به استعلات حقوقی واحدهای دانشگاه و مراجع قضائی و اداری دیگر

طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس